Dirty Dancing och Mario Kart

Igår var jag Audrey Hepburn.
Festade med en viking, en slaktare, Lara Croft, Fox Mulder, två nunnor, två cowboys och två Silent Hill figurer.
Ett glatt folkgäng

När kvällen på Annelund började ta slut och flyttades festen med taxi in till staden. Jag gick hem och lämnade mina underbara alldeles för obekväma skor med pärlor och bytte till mer bekväma footwear. Gick till Kalles där jag träffade slaktaren utanför i kön. Väl inne var det överraskande mkt folk som var utklädda. Många extremkostymer.

Följde med Silent Hillarna hem till sig. Några Mario Kart omgångar och mackarontallrik senare somnade jag på madrassen.
Sov-vaknade-sov-vaknade-sov-drömde-vaknade.

Morgon

Gick hem kring tolvtiden idag. (typ). Åt mat. Startade blogg. Sett film. Och nu göra sig iordning för lördagskvällen och fest. Tänker mig klänning, strumpor, bra skor ^^



- I'll never be sorry
- Neither will I

Kommentarer
Postat av: syster yster...

nu undrar ju syster yster med kompisar, hur full är man om man bor i princip samma hus som kalles, men sover över hos någon annan???? ;)

2008-11-01 @ 18:30:27
URL: http://en-fluga-i-min-soppa.blogger.com
Postat av: Anonym

Va roligt att du börjat blogga!

2008-11-02 @ 13:19:52
URL: http://sajoh.blogg.se/
Postat av: yster syster

ett svar har jag, man har för mkt energi ;D

2008-11-02 @ 14:27:40
URL: http://luju.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0