Fortsättning och slutet på resan till söderlandet

  Göteborg

Åkte vidare till göteborg på onsdagmorgon tillsammans med Jenny. 
Buss dit. Efter att vi lämnat in väskorna på Centralstationen gick vi runt på stan ett tag tills vi träffade Karin.
Hittade en så trevlig affär "Rut med fler", hittade två ponchosar och en kjol.
På kvällen åt vi tacos. Namnam. Efter några timmar av förfest och några byten av kläder gick vi ut på stadens gator.

Gick till två pubar, sen in till stan och Rock baren. Trevligt ställe. Väldigt dåliga toaletter. Men helt okej stämning!

Hem. Sova. Åka vidare.

Stockholm

Torsdagen åkte vi iväg efter någon timmas sömn vidare till Stockholm. Tåg dit. Väl framme hann vi en stund på stan även där innan vi träffade upp Jennys gudmor. Efter att vi ätigt åkte vi hem till henne. Där gjorde jag och Jenny oss färdiga för konsert.

Lååång kö när vi kom fram till Fryshuset. När vi kom in hade de väldigt söta förbandet "Plan 3". Gitaristen ... ojojoj. :)
Trots att sången uppenbart var full på scenen vann de över mig iallafall. hehe
3 doors down kom ut på scenen cirka 40 minuter efter att Plan 3 gått av. Lång tid om man frågar mig, men de har väl koll på vad de gör.
     Det bandet bestod av :
En full sångare
En överaktiv basspelare
En långhårig trummare
En stabil gitarrspelare
En väldigt koncentrerad gitarrspelare
 

Men de var duktiga. Höll igång publiken under hela konserten :)
Schål!!

På vägen hem klättrade vi upp på ett aningen mindre berg som var precis framför globen. Fick några bra bilder där. :)
Sen var det hem till hennes gudmor och sooooova.

Fredagen i Stockholm

Följde med Jenny in till stan där hon satte sig på en fem timmar lång bussresa tillbaka till Skara. Jag gick runt på stan. Köpte mig en så fin väska. Röd med diamantpärlor på.
Åt lunch med systeryster på en mysig källarfik i Gamla stan. Sen vidare till flygbussen och arlanda. Träffade upp pappa där, vi åkte upp till norrland tillsammans. Jag sov hela vägen of curse




Gitarrist i Plan 3

Kommentarer
Postat av: Bea :)

Vad tycker du om folk som inte tänker efter före det slänger en kommentar?

2008-11-12 @ 02:05:58
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0