Fredags festeri

Fick inget jobb fredagen heller. Vilket passade mig bra eftersom jag är en sån person som behöver en stund på mig att göra mig klar för dagen. Med allt som det innebär...
Gjorde de sista städningsuppgifterna, sen kom mamma förbi och hjälpte till med draperiet för garderoberna. Vi hann även iväg och köpa mig en ny taklampa. En sån där trevlig en som består av 19 bitar jag själv ska sätta ihop till en boll. Till min hjälp har jag dåliga bilder och siffror. 17 bilder det var på det pappret. Men ihop fick jag den och jag är nöööjd. Den är så fiiiin. Och ljus.

När klockan närmade sig fem hade magnus och isak redan hört av sig ~några~ gånger. När de hörde av sig igen, efter att ha traskat omkring och fördrivit tid inne i stan i två timmar kom de lagomt för att säga hejdå till mamma som precis skulle åka hem.

Jag gjorde mig klarklar och de åt middag. Sen började allt.



Kring senare började folk droppa in. 13 stycken blev det allt som allt. Passande antal tycker jag. :) Thirteen is good.
Hemgång för många vid halv ett. Utgång för mig sandra och madde till Kalles uf curse. Var ute tills de stängde. Sen traskade jag hemåt. Den långa biten hem . MHM .

Presenter.
(bilder kommer sen...are)

- Massageolja, rosa diskhandskar och en överdimensionerad svart flugsmällare. (ska tydligen fungera ihop på något sätt ... mhm) Tack Magnus och Isak
- 200 kr i presentkort på Systemet (ska brukas för att dricka bort förlusten av skorpionen jag skulle ha fått men som jag skulle behöva ge levande insekter till så jag sa -nej-.) Tack Henke Sara Tom Emil
- Choklad! (After Eight och två Toblerone, bara one to go) Tack Lina
- En italiensk rödvin flaska (Il Nostro, mustigt men absolut drickbart) Tack Sanne och Björn
- Vackert grönt halsband från Snö-kollektionen (och som jag har trånat så länge...) Tack Sandra

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0