Her aj äm. Skara

07.30 - Vaknade av telefonen för att ändå ha någon stund på mig att göra mig klar. En tjej behöver sina minuter after all.
08.40 - Ringer Jenny; glad som en lärka och färdig för start :)
08.45 - Jag o papps hämtar upp jenny hos sig och färden börjar mot kallax
09.30 - Framme!
10.10 - Flyger åker iväg, fullpackat och min plats är så långt bak i flyget utan att sitta riktigt längst bak. fick sitta brevid söt kille, (men vad gör väl det när jag sov hela vägen som alltid.) Men så vitt jag vet sov han också. Lite koll har jag alltid
ca 11.00 - Framme i huvudstaden, arlanda! Efter en tågresa till centralen (god bless expresståget, 20 minuter från arl till stan)

Lunchpause
(god bless MAX) + shopping i bokaffären, "Såld" av Natasja T. och Vera Efron, "Orgasmboken" av Katerina Janouch. (Årets bästa njutningstips! - Cosmopolitan)

15:20
- 2 timmar tågresa till Skövde. Läste ut halva Orgasmboken under halva resan, sov resten.
17.40 - Buss mot Skara. Mkt berättande om helgens bravader för Jenny (och de random människor på bussen som lyssnade)
18.20 - Framme!! Framme på riktigt till och med. I själva Skara

18.45 - Installerad, samarbetat ihop en "att-köpa"-lista. Planerat lite resor.

Jag är Nöjd!
Nu väntar bara Ica, mat och Gitar Hero III




Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0