Jag är kär!!

                Jag har hittat mig en alldeles ny kärlek medan jag var nere i söderlandet och
                                                        cruisade städerna med Näns.

Han är lång, väldigt stilig. Han har så många bra kvaliteter och, om jag ska erkänna, utseendet är det inte något större fel på heller. Det var snarare det som jag föll för första gången jag såg han där i bokaffären

Jag stod helt vanliga, djupt borta i mina egna tankar bläddrades i en bok när plötsligt var där. Tittandes tillbaka på mig. Tilltalade mig så jag blev helt till mig. Så vacker han är och så . M-m-m!  

För en stund trodde jag verkligen att mitt hjärta hade stannat och hoppat över ett slag. Jag stod helt mållös med mina ögon fixerade på hans snygga och nästan helt gnistrande kropp.

Men ... den lyckan som varar... Jag lämnade han där i bokaffären och gick vidare. Så fast än han inte är min riktigt än..är han blott en tanke bort. 


Tills nu i afton då han uppenbarade sig framför mig igen. Fortfarande så stilig, och fortfarande så het. Och jag vet att någon dag är det han som följer med mig hem. Ligga brevid mig under natten. Sen följa mig var jag än går och var jag än sover.










Hm.. Ja okej då. Jag tilltalar min drömtelefon som han.... Men det är han värd! Titta bara på han... Vilken dröm!



                       

Kommentarer
Postat av: SussieK

Hahah, du är ju för go :D

Jag tänkte först 'vad har jag nu missat, är hon in love?!"

^^ sötsak!

Vad gör du idag? :)

2008-11-26 @ 10:11:09
URL: http://sussiek.blogg.se/
Postat av: Johanna

julia! du är sämst på att uppdatera ditt liv hära ;)

2008-12-04 @ 16:24:35
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahaha, klockrent!

2009-01-11 @ 22:05:21
URL: http://aljean.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0