Lördagen

Lördagen

Okaj... Så. Lördagen. Någongång mitt på dagen kom farmor pappa och mamma förbi på födelsedagsfika. Mamma hade med sig en riktigt riktigt god tårta. En sockerkaka med täcke av kakao, kaffe och något mer. (...) gott var det iallafall :)

Fick en väldigt söt krukblomma av farmor. Är inte riktigt säker på vad den heter, men röda blommor och hyfsat stora blad. Fin fin blomma.


När de åkte hem efter att vi spelat Singstar satte jag mig vid TVn med ett glas rött vin (italienskt) och Buffy the vampyre slayer säsong 4. Det blev förvisso en all lugn hemmakväll, men kan vara rätt skönt...har jag hört

---

Somnade efter ett tag efter att jag legat och läst en stund. Just när jag somnat hör jag... "Tjenare faaan alla lisseners där ute fan, tjenare tjenare Ragge här fan tjena fan". Klockan var då halv tre. Nämen det är ju klart. Alla vill vi ha samtal när vi somnat av någon som frågar efter en efterfest. Nae. Faktiskt inte .. Otroligt nog. Men jag fick det. Efter ett kort samtal som bestod av "nej.. du väckte mig. jag sov. hitta annat" Somnade om.
På morgonen upptäckte jag att samma person ringt en timma senare. Så lycklig att jag inte vaknade då. You knoow who you are.

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0