Tre dörrar ner

Har hämtat ut biljetterna till 3 doors down konsert i Fryshuset i Stockholm! Åh denna lycka! Nu ska vi boka tåg och på torsdag bär det av. 

See you all 6 november 18:30 screeming.




På tallriken igår:
Krögarrostbiff, potatissallad och gurka. GOTT!
På snacksbordet igår:
Naturchips, dip, Rock godis från Finland, vin och sprite
På tvn igår:
Guitar hero III på Wii
~ (Har börjat på nivå Svår nu. Fem knappar, fyra fingrar att arbeta med. Mitt lillfinger hinner inte med ... har klarat minst tre låtar, ...blivit utbuad på många fler.., men I keep trying!)


Idag är fortfarande ett blankt blad, men klockan är ju faktiskt bara två, länge kvar av dagen



Vi har traskat runt på stan jag och Jenny. Hon köpte en ny jacka, jag köpte Romeo and Julie på engelska i pocketformat. The old style.
Fick sms att mitt ps2 har kommit så nu blir det rockigt värre när jag kommer hem!

På impulslistan:
Julia goes red and black. Avslöjar mer sen :)

Kommentarer
Postat av: anneli

What?! Har du varit i Fryshuset idag?! Där ligger ju min skola!!

2008-11-04 @ 18:05:45
URL: http://annelijohanssoneik.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0