Idagen!! onsdag

okej.... nu jag alldeles strax sova. Tänker bara att nu när jag ändå är up and running kan jag skriva om dagen som varit idag. När det ändå är färskt i minnet :)


                                          Idag
(tänk att jag äntligen är ifas med min vardag wii)

Var och solade under en fejksol (* läs solarium) för första gången idag med en kompis. Skönt. 12 minuter - 30 kronor. Det var skönt. Synd bara att precis när det började bli riktigt varmt och skönt stängdes det av. Allt blev svart. Och kallt. Har iofs inte märkt av så mkt än av att jag blivit brunare, men tänker att efter några gånger till kanske jag kan få tillbaka min bortsprungna solbränna.

Vi fortsatte in till stan. Pratandes lite om brist på jobb och annat. Inne på Lindex ringde min telefon. Och vem var det inte som ringde så passande som vakansen.  Me nöjd. Kommer hem och min tur fortsätter.

På tallriken:  nudlar m grönsakssmak och stekt bacon. gottgott och så enkelt

Gick till valen och rolf (* läs magnus och isak, smeknamn på egen begäran). Kollade lite dator.. när de återuppspelade en gammal shackmatch mellan rolf och någon annan filur. De lärde sig säkert någonting av det, själv satt jag och försökte lösa en Kungen-patians. 5e gången gillt, hell yeah!


Sen gick hon hem med musik i öronen och lampor i blick. Handlade lite mat. Satte sig i soffan med salta kex från coop, Creme Bonjour Tacosmak och vindruvor.
Sov gott och live happily ever after.

Bok: High Fidellity

Kommentarer
Postat av: sussiek

Ska du me och sola nåt i veckan då? :)

2008-11-25 @ 14:29:08
URL: http://sussiek.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0