Underbara lat-funktionen, var är du?

Men nu blir jag lite bitteris.

Har installerat Internet Explorer 8, helt okej iofs. Säkert finns det något i det som är bättre än i förra .. ( 7:an ? )

Anyho.


Det fanns en funktion i förra internet som jag inte alls vet var det tagit vägen. Vet inte om det var någon inställning jag omedvetet gjort eller vad det är, men på de flesta datorer jag testat på har det inte funkat.
Genom att bara skriva in t.ex. namnet på en bloggare/hemsida/sökmotor. Dvs inget ".se" ".com" eller något annat har jag automatiskt kommit in på den sidan. MEN nu när jag skriver in bara namnet kommer jag in på en sökmotor istället.

Jag har absolut ingen aning om hur jag ska få tillbaka underbara lat-funktionen.. Vet du?...

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0