Det är en underbar måndag!

Jag är i ett lyckorus/chocktillstånd! Jag...jag..vet inte vilket ord jag ska sätta på mig just nu .. jag är bara helt .. stunned. och så överrumplad/glad..! En underbar måndag helt enkelt!

Inget jobb idag så jag har legat framför tvn nu i typ två timmar..Oprah, Rachel Ray.. Lite frukost till det och tiden flyger förbi. Så kom posten, så jag gick och kollade; "Svepet". Inte så mkt mer med det. Tillbaka till tv och soffan och varma filten. Så hör jag bervlådan igen. Lite fundersam över denna dubbla omgången av post gick jag och kollade. Ett brev..


och i brevet.. en julklapp. Singstar med disneylåtar! OH MY GOD!!


Isak, du har räddat min vecka!





"Jul
+
klap
=
klad
julia"

Så sant

Kommentarer
Postat av: ► S u s s i e K ◄

Åh nej vad roligt :D

2009-02-02 @ 16:23:49
URL: http://sussiek.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0