Dissande internet och planer

Igår var inte min dag rent tekniskt. När jag kom hem efter en lång dag av promenader dit och hit hamnade jag hemma i min lugna vrå. Med hårfärgning, nagelvård och choklad ansiksmask tillsammans med internet och tvkanaler tänkte jag var en bra ide. Men .. nejnej. Tekniken tänkte annat tydlish ... Hm

  internetet ville inte. tvkanalerna slutade funka på grund av snö (jag misstänker). Men skam den som ger sig! Blev en kväll med allt som var tänkt men med filmen "Inte utan min dotter" . Var in the mood för den och det funkade bra :)

Kommer tillbaka när internet funkar...............





Imorgon blir det disco inforno!!


Burn baby burn

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0