mina "Ahh" för just nu

Ahh nr 1: Tiden går sååå sakta och musiken bara upprepar sig på radion

Ahh nr 2: Mm visst har jag hunnit göra några daliarutor under helgen, snart en till, men så många kvar!

Ahh nr 3: Kärlekskrank? Javisst! (men hm vem kan klandra mig, to long sen jag haft de små förhållandesakerna *hålla hand*bli omhållen bakom ryggen*diska tillsammans*skratta tillsammans*de små interns skämten... you know the things) :)

Ahh nr 4: Men så länge det är kvar till sommaren.. vill ha nya fina klackeskor på mig nu nu

Ahh nr 5: (Ett bra Ahh), har hållit mig utan sött, chips och kött en hel vecka. Men imorgon är det kött som gäller!

Ahh nr 6: Bävan hur jag ska överleva två pass med bodypump, jag som inte har tränat på evigheter sen pilaten i onsdags som jag just blivit av med träningsvärken från

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0