ReaReaReaRea

Nu har halva reapriset-veckorna börjat på många affärer and I'm loving it rent ut sagt! Har alltid varit svag för de här veckorna och vem kan klandra mig när allting kostar en fjärdedel av vad de egentligen ska kosta, yey for me! hehe

Fynden under veckan



Örhängen från Lindex, 9,50 kr för tre par





Stickad långärmad tröja från Vero Moda, 50 kr




Linne och kofta från Vero Moda, 25 kr styck



Gick förbi Åhlens i onsdags för att mest bara kolla omkring och se vad de hade för nytt. Och döm av min förvåning när även de hade halva rean. Hittade det här underbara tyget och två halvstora mysiga kuddar. Med lite fingerfärdighet och tålamod blev de två nya tillskott till min soffa :)


Kuddarna, 25 kr styck
Tyget, ca 30 kr metern





(raggar arne)




"Jag är inte snål, jag är ekonomisk" Hellyeah!

Kommentarer
Postat av: Mia

Snyggaste kuddarna! Åhå måste nog ta en sväng förbi Åhléns..!

2009-02-03 @ 11:38:36

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0