Vegvecka dag 6

Mmm sitter på jobbet och mumsar på gottgott just nu, skivad morot och bitar av mango. Fröken luju säger Nyttigt is the thing. Igår var min fikadag för veckan. Hittade en pappa på stan som berättade att farmor bjöd på semlor och vem är jag att tacka nej till sånt gottgott. Så mitt "frosseri" blev en och en halv semla och en chokladbit. Nöjd jag är och jag är nöjd



    M hm. Tänkte berätta för dig nu hur en planerat lugn hemmakväll med film omförvandlas till lång spelnatt och detta med hjälp av 5 punkter.

    En bra film.
    Ett telefonsamtal
    Ett obestämt antal smått onyktra och aktiva vänner
    Ett pokerset 
    En eller flera hemsidor med obegripliga regler på Black Jack

Efter att du prickat av dessa punkter i skriven ordning har du fått dig en kväll som övergår till natt som räcker till halv sex på morgonen. Ska du dessutom jobba efter två och en halv timmas sömn så är det helt okej för nu har halva dagen gått för mig och jag är fortfarande vaken
Och jag kan med glädja för alla jag där ute, jag slog ut fyra duktiga killar i poker igår. Me is das vinnare. (""multispråkanvändning kallas det där)



Två timmar kvar woi. Men vad att göra med resten av dagen..?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har bytt till blogg.se nu!



Kram Sandra

2009-01-25 @ 13:35:37
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0