Nytta i butiken

Så var det svåraste gjort. Att hitta på något klyftigt och smart att skriva som mitt första inlägg efter att inte ha skrivit något på ett väldigt bra tag *host*2 månader typas*host*

Men.. vad nytt att berätta. Sommaren har börjat på riktigt nu här uppe i norrlandet. Började jobba på mitt sommarjobb i lördags. Klädbutiken. Finally! Och som jag har väntat. Vet inte om det är glömsta eller förträngande, men jag glömmer alltid bort exakt hur mkt förarbete det är innan man kan öppa upp en affär för norrmän och turister. Kläder som ska hängas... Foppaskor som ska sorteras... Floppaskor som ska hängas upp. (Jag sa floppaskor. vill poängtera, som den anti-foppaskolist jag är, att de inte är foppaskor och att jag Tänker köpa mig ett par floppaskor och jag tänker vara nöjd).

-----

Nu kl mkt senare, sova! Ska vara duktig och cykla till jobbet imorgon också. 40 min dit och 40 min hem. Det är skönt. Gillar inte uppförsbackarna bara.. men then again, vem gör det :)


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0