Shoppa billigt på Röda korset, ja tack :)

Var med en kompis förbi Backen och var runt på alla affärer som hör till det; Dollar store, ö&b, Rödakorset.
Hittade så klart saker på alla ställen (shampoo och balsam för 10 kronor styck!! på Ö&B och det funkar!) Köpte även några så söta vykort på ö&b också, en krona styck omman köpte tio tycken, det var recfept på dem :) Fast det var inte mina inköp på Dollar eller Ö&B som jag tänkte skriva om.

Här nedan är några glas för 1 kr styck som jag ska göra om till ljuslyktor. Eller åtminstånde två av dem. De med löven längst ner köpte jag fyra stycken av och kommer fungera som, ja det som de är till för, att drickas ur :)



Hösten har kommit till Fröken Lujus lägenhet



Den oranga kannan kommer från Röda Korset också och kostade 25 kr.
Ett väldigt lyckat inslag till min nya inredning som kommer gå i färgen orange
och tema vacker höst :)


Köpte även den här ljuslycktan, 15 kr
Färgen kommer från Dollar Store
Men det verkar som att jag måste måla några till varv med färgen...


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0