Förkylningarna är här

http://pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=4932272

Artikeln ovan handlar om förkylningar och influensor som hittat sin väg till en skola här i piteå. Rättelse, till många skolor och förskolor här runt i Piteå.
Det är ett under att jag lyckats komma undan med bara en liten två dagars förkylning för några veckor sen.


             God bless immunförsvaret man får av att jobba på dagis!
                                             Det är värt allting

Sen är sanningen med att jobba som behovsanställd (springvikarie) att andras sjukdomar är mitt levene. Grymt? Men så sant

             It's just me and the doctors on top




              ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

Nu ska jag gå och fixa med tvätten som nog är klar, sen blir det maat!
~ Men vad att äta? ~

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0