Underbart seg morgon

Varför blir det så här? När jag nu äntligen har en ledig dag.. varför försvinner den så snabbt?..
Jag borde ha gjort massa bra saker

Men sovmorgon.. sy kläder.. kolla på buffy och äta middag.. Allt tar tid


Fast jag hade en helt underbart seg morgon igår. Vaknade 25 minuter innan jag skulle vara på jobbet. Men vad jag än gjorde gick tiden så långsamt

Vaknade och steg upp - 3 minuter
Bytte om - kollade på klockan 3 minuter
Kollade sminket - 1 minut
Sen lite andra grejer - 7 minuter

Jag hann till jobbet precis i tid.
Det var ingenting som jag varit med om tidigare. Klockan gick segt, precis som den inte brukar göra på morgonen.

~ Har du haft en sån underbar morgon någongång? ~


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0