Vi va La Diva länge!

Eftersom det var ett tag sen .. okej, försöker inte lura någon, ett väldigt långt tag sen jag upppdaterade bloggen kommer här lite rolig köphistorik från den senaste tiden..... Enjoy :)


Grönt är skönt har jag hört!
Party i Umeå. Köpte en grön peruk mest for the fun of it :) Märk väl de gröna ögonen mot det gröna håret. (fejkfejkfejk, men hej(k), det ser bra ut hehe) Inge utgång den kvällen dock, lite besviken.. för jag misstänker att kära lilla staden här hemma inte är redo för en grön peruk ute på puben hm 

~~~~~~

Te te te. Massor av te.
En liten snabb rundtur i umeås utbud av affärer bidrog med två nya smaker till min tesamling. Viol lakris och Black mint. Så goda båda två. Nöjd över valet. Kommer inte på just nu vad butiken heter där vi köpte den, men den ligger i passagen. Smultronteet köpte jag på coop när jag skulle ha min myskväll med te, körsbär, naturgodis och Elisabeth Taylor film kväll med jag :) Tehållargrejjen (någon som vet ett bättre ord berätta det gärna) kommer från Åhlens.


~~~~~~~~


Skofetish? Javisst :)
Skorna är köpta på Scorett här i Piteå. Underbart snygga, och tro vad du vill, men de är sköna också. Notera de gråa fastklistrade lapparna som är längst bak vid hälen. Mitt tips och det är ett väldigt enkelt tips: Köp! De finns antagligen på din närmaste skoaffär. De hjälper till att hålla hälarna på plats så de inte skumpar omkring och ger skoskav. Köp köp köp! Jag köpte mina på Din sko för 20 kronor.

~~~~~~

The diva collection
Och så glad jag blev när jag igår hittade Audrey Hepburn boxen med "Breakfast at Tiffany's", "Funny face" och "Sabrina" för 149kr på Videoteket (jag tänker inte börja kalla Videoteket för Hemmakväll. Videoteket är videoteket och ingenting annat!) Vasen ni ser bredvid är från en affär i luleå som jag inte heller kommer på namnet på, men vet att samma vaser finns på Duka bland annat.  


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0