Talang 2009 på natten

~ Jag sitter och kollar på Talang 2009 och blir så fashinerad över så mkt talang och fantasi det svenska folket har. Helt fashinerande och helt underbart! Hade tänkt lägga in en video på en familj som..jaa, vet inte riktigt var de fått sina ideer från, men jag skrattade iallafall. Om någon kommer ihåg vad de heter vill jag gärna få tag i videon. De var en familj på fem personer. De spelade instrument, en av låtarna var "min hatt den har tre kanter". Anyho. Efter det kom en flicka ut på scenen. Trots sin ringa ålder, tio år, sjöng hon så jag nästan fick rysningar. och det är inte något som jag får ofta minsann. hehe. ~



Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0