Förkyld och hemmaliggande

Ont i skallen. Svårt att samla tankarna. Trötter. Oerhört sötsugen och trött. Jag måste vara förkyld.... Nämnde jag att jag är trött också? Så är det någon som vill göra dagen gärning och köpa mig lite choklad kommer jag att vara evigt tacksam! :)
Sen att jag inte fick något jobb idag kan också ha att göra med att jag kan vara förkyld på riktigt idag.


Men skam på jag som skulle låta en sån här total hemmadag gå förbi liggandes på soffan. Jag har en lista:

* Plocka ihop saker som hamnat på fel plats i lägenheten
* Dammsuga och dammtorka
* Måla mer på tavlan jag börjat på
* ÄTA!
* Sortera kläder
* Fixa med naglar
* Se film, "Mamma mia" en bra "feel good fastän du har förkylning"-film


Det får räcka för nu iallafall. Jag är ju iallafall förkyld och nästan snudd på soffliggande....
mm..mat...



Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0