Lite om bröllop

"Happiness isn't happiness 
without a violin-playing goat"

- Chagall                                 





















Jag har sett filmen Notting Hill väldigt många gånger i mitt liv, men som med alla filmer jag har sett många gånger upptäcker jag andra saker i filmen jag inte tänkt på tidigaren när jag varit för upptagen på det uppenbara i filmen. 
Men nu när jag höll på att leta reda på citat i filmen kollade jag lite mer noga på deras bröllopstårta och se vad jag såg. En violinspelande get ! :)






♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣


Sen hittade jag den här när jag var runt och kollade på andra bröllopstårtor. Jag vet inte jag, men känns inte det inte lite som att dehar lite förutfattade meningar om hur äktenskapet kommer att se ut? 

~Hur skulle du tolka det om du såg den här på en tårta?~




( http://www.wedding-london.com/Wedding-London-Images/Wedding-Cakes-London-Images/Wedding-Cakes-London.19.jpg )


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0