Låt mig höja mitt singelglas

Javisst jag är singel. Men jag skulle vilja höja mitt singelglas till alla ni som är som jag och som inte tycker att det är skämmigt att gå på bio själv, sitta på ett fik utan någon i stolen framför eller åka karusell ensam bara för att du tycker det är en rolig karusell.

Javisst jag erkänner. Jag passar på att gå att gå på bio själv när det är lite folk i salongen. Men det beror på mer på att jag får en känsla av att filmen på bion är bara för mig. Sen betyder mindre folk mintre viskningar, mindre godisprassel, mindre av allt utom av jag.

Javisst jag håller med. Filmen Prinsessa är en väldigt söt må-bra-film som jag trivdes bra med att se på jag-man-hand :)



Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0