Små personligheter i enkla vardagen

När jag gick i skolan fick jag ofta höra "Det där är så du! Det är så Julia!" Vilket jag tar som en stor komplimang än idag. 
När jag gick i gymnasiet brukade jag säga "Jag är bf'are på pappret, men estetare i själen."
När jag sen började jobba kom en pojke fram till mig och sa "Min mamma tycker du har konstiga kläder"
Jag tar det som en komplimang :)

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣


Eftersom jag bor just nu i en hyrd liten etta är det det lite knepigt 
att göra allt för många ändringar med lägenheten som inte i slutändan 
kommer kosta när jag flyttar.
Därför har jag försökt göra så gott det går med så små ändringar
som möjligt för att göra min lägenhet till min lilla mysiga krypin :)



Här kommer några tips för dig som vill göra några enkla, billiga, men väldigt personliga ändringar som inte kräver varken hål i väggen, limfläckar över hela dig eller målarfärgs prickar på golvet.







Och det är så enkelt!

Det du behöver är en bild du tycker om, genomskinlig tejp och sax. Jag gick till en resebyrå och hämtade några resekataloger för att få tag i bilder till mitt projekt.

Sen är det bara att klippa och tejpa. Sen är det bara att byta ut bilden beroende på årstid, hurmör, inredning..

Your choise!


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0