Levande crocs i garderoben


Ända sen crocs började synas på sommarfötter runt om i sverige
och även efter att jag stått och sålt dem på sommrarna och sett person efter person köpa dem

Så har jag sagt från början att jag inte tänker köpa några

Här är svaret varför!

 

Jag har alltid
(okej kanske inte alltid, men nu kommer jag att göra det!)

misstänkt att de kommer till liv när man inte är hemma!

 

"And honestly, the new Croc commercial kinda creeps me out. After sprouting appendages, the little monster Crocs emerge from a closet and massage a woman’s aching-post-heels feet. Maybe I am alone on this one, but tiny varmints living in a closet evokes memories of juvenile nightmares."

- http://www.styleite.com/media/crocs-commercial-video/



"Och ärligt talat, den nya croc reklamen skrämmer mig lite grann.
Efter gro bihang, det lilla monstret Crocs fram ur en garderob och masserar en kvinnas värkande-efter-klackar fötter. Kanske är jag ensam om detta, men liten varmints lever i en garderob väcker minnen av ung mardrömmar.
"



Jag tycker hon har en poäng, vad tycker du?

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0