Tyskland och tankespridda datorer

jag sitter och förvånas om varför det varit in 5 personer på min blogg när jag inte har uppdaterat sen .... tidigare.
(vilket jag ber lite om utsäkt för. kan bara skylla på dålig med inspiration och för mycket tänkande på annat så varje gång en blogginlägg ide kommer upp i hjärnan trycks den bort av skoltankar och resfeber.)

Men nu sitter jag iallafall på Arlanda, centrum av världen (eller var det kallax som var det)
och väntar och väntar på planet som ska ta mig ner till malmö

Tro det när jag säger att jag ser faktiskt lite blå himmel bakom molnen och tror, med tanke på att jag vaknade upp i taxin precis när vi körde om en bil med regnummer 113, att idag blir en bra dag.
anyhow jag tror att resten av veckan bli en bra vecka! :)





 Nu väntar alltså en och en halv dag i malmö och sen Tyskland - Berlin!!
Tror du jag längtar!

Nåväl, nu ska jag och min "reskjol"/"skokjol" gå och köpa en bok så jag har något att göra
på planet sen som tar mig ner till slutet (eller början) av svearike


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0