Fröken Lujus projekt


Hm har varit som ett virrvarv hela dagen
Jobbade till halv fyra.
Sen sova jag en halvtimma på soffan och efter det satte energin verkligen igång!



Gjorde klart i köket
Gick sen vidare till badrummet där jag flyttat runt på väggarna
Behövde tejp från köket,
slutade med att jag gjorde fint i bestik/alltiallolådan

Började vid sybordet
men hamnade i garderoben och samlade ihop vinterkläder

Tillbaka till toan där jag kom på att
jag fortfarande inte hämtat tejpen

Så tillbaka till köket
sen till toan och började trixa med snöret till tavlan




Men nu är köket snudd på klart.
Toan är färdig.
Kläderna är ihopplockade.
Ansiktsmasken ska snart sköljas av.
Middagen äten.

Hm.. Just det ja! Sybordet!

Kommentarer
Postat av: Isak

Hej på dig! :)



Stockholmaren Isak måste medge att du är en väldigt flitig dam. Jag ser fram emot att kanske kunna hälsa på i sommar? Jag sover gärna på soffan. Till ett avsnitt av du-vet-vilken-serie!

2010-05-20 @ 22:00:35

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0