Fröken luju tipsar : I håret

 

Har använt mig av Lush shampo och balsam nu ett tag
och jag måste säga

trots oerhört konstiga konsistensen på "Big"-shampot
så har mitt hår blivit mycket mer glansigt!

 

Jag rekomenderar helt klart!

 

 

"Ett nytt livsbejakande schampo för mer glans än du trodde var möjligt."

Jag vet inte om det är rätt att göra som jag gör, men eftersom en sån här burk kostar lite mer än säg Sunsilk från coop vill jag att de ska räcka länge. Så för att få upp bra med skum så det känns som att hela håret får sig en dos av det här schampot tar jag en liten klick av vanligt schampo först, sköljer ur och sen en klick av det här shampot. Det funkar bra för mig. Men som sagt, vet inte om det är det bästa sättet att använda det här på.






"Lemon for shine and seaweed for softness and herbal infusions for your scalp."

Bra balsam! Kan inte riktigt bestämma mig förom det luktar gott eller inte.. Men lukten påminner lite om citrongräs. Vilket är rätt logiskt eftersom det är gjort på citron och sjögräs. hehe.
Eftersom shampot "Big" även ska ge volym i håret sa de i butiken att balsamet skulle användas i håret och inte i hårbotten eftersom då ger det inte samma effekt.

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0