Så var det då och så är det nu

14 år tidigare

Bästa popgrupp: ?

Bästa låt: alla låtar

Favoritdjur: Hundar katter

Favorit tvprogram: Rederiet o Tre kronor

Godaste maten: Plättar, blodpudding,
pannkaka m.m


Avskyr mest: Krig, dumma människor

Gillar bäst: mamma, pappa, syskon, släkten

Högsta önskan: att allt ska bli fred här på jorden

Vill helst bli: gympafröken, fröken,
kockerska, hemligt















10 år tidigare


Bästa popgrupp: Shaggy o Sclub 7

Bästa låt: Never had a dream come true, teenage dirtbag och Angel

Favoritdjur: De vanligaste, fåglar

Favorit tvprogram: Sabrina tonårshäxan och Tvillingarna på Sweet Valley high

Godaste maten: himmelslax och våfflor

Avskyr mest: Krig, mobbar, franskaglosor och städa

Gillar bäst: MVG, min fam., godis och min säng

Högsta önskan: att jag ska få en kille och att jag ska bli populär

Vill helst bli: arkitekt, designer och uppfinnare












Nu Nu Nu


Bästa popgrupp: Melody Club

Bästa låt: Ingrid Michaelsson - Little romance

Favoritdjur: Ormar

Favorit tvprogram: Buffy och vampyrerna (har gått på tv iallafall)

Godaste maten: Palt, paj, våfflor, plättar

Avskyr mest: Gråa dagar

Gillar bäst: Familjen och oväntad lycka

Högsta önskan: Att få jobba med det jag vill

Vill helst bli: Specialpedagog och duktig stylist

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0