Den tolfte lyckliga saken

Måste få göra en liten uppdatering på mitt senaste inlägg.
Sitter just nu på bussen mot Luleå och en sak som just nu gör mig väldigt glad
är busschaffören som pratar i mikrofonen till oss passagerare
utan något som helst manus

Älskar verkligen de små inläggen har gjorde!


"Välkomna till bussen som går mot Haparande och Luleå..." (en man går ner för trappan mot chaffören) "..och här verkar det komma någon som har hoppat på fel buss" (stänger av micken) "ja.. nu är det jag igen. chaffören, lö chaffööör. Nu är jag tillbaka efter att ha blivit avbruten av.... ett viktigt samtal... Ja.. var var vi nu? Jo bältes-snack. Ha gärna på er det. Det är för eran egen säkerhet. Ifall att vi skulle köra in i skogen så att säga.. eller nä, inte riktigt, men ifall att det skulle hända någon olycklighet"


Anyhow. Underbar chafför!

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0