Lunch med systeryster

Precis hemkommen från systeryster
Värmen ute är fortfarande olidlig,
speciellt eftersom alla jag känner just nu
bor i uppförsbackar.....


Men jag är inte den som klagar över solen!
;D

Iallafall så bjöds jag på en hemmalagad skagenröra
på jätte gott bröd

Det var så gott!
och otänkbart enkelt att göra faktiskt

Ta en tub majonäs, smaka av med klickar med creme fraiche till du får en bra avvägning av båda smakerna
Klipp ner lite färsk dill, i med en skvätt färskpressad citron och aningen med salt
Lägg ner de ny skalade räkorna i skålen och blanda
Smaka av och tillsätt mer av det som behövs

:) Servera på en picknick med folk du tycker om ♥

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0