Massiv Shopping!


Jag shoppade idag
för 1320 kr







Eller vänta nu..
Något där kändes fel..
Jag betalade ju bara 107 kr för alla de där sakerna




Ah, just det ja
Det är ju halva reapriset på butikerna runt om i luleå just nu ;)

Sakerna på första bilden är från Lindex och deras smyckes avdelning där smyckerna kostar 10 kr per smycke

På andra bilden är det faktiskt två likadana linnen från H&M. Har kollat på dem tidigare, men de har varit för stora i storleken och att köpa dem bara för tygets skull kändes lite fört för att betala 100 kr för båda. Som tur var väntade jag. så nu kan jag med gott ekonomiskt samvete använda dessa för tyget skull, då jag bara betalade 50 kr för dem båda.
A-ha! ;)

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0