Alster från Swap for change

 

Jag sa ju att jag skulle visa upp ett av mina alster
från Magma Nords Swap for change som var igår
:)


Hittade den här tröjan med tryck bland högen med de kläder
vi skulle få göra om
Sen fick folk självklart komma till oss också om de ville
piffa till de kläder som de bytt till sig
--
men den här tröjan gjorde jag iallafall om
som sen skulle gå att byta till sig

Det enda jag gjort är att sy fast en tygrosett,
skriva texten och måla läpparna röda
samt att jag klippte bort ärmarna och halsmudden

Jag blev väldigt nöjd!

Känns nästan lite trist att jag inte tog den själv
men får tänka att någon annan blev nöjd över den :)



Citat från söndagen:

"Tänk att så lite kan göra så mycket!"

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0