Otur i spel, tur i ...


I går spelade jag ett spel med en flicka på förskolan
Spelet går ut på att var sin gång slå tärningen
och sen ta upp det kort som har rätt antal prickar

Som högst kunde man få 3 nyckelpigor på bladet
Som ni ser så gick det inte så bra för jag..
Bättre gick det för flickan
:)

 

Men min tanke är
Jag har iallafall tur i kärlek


:)

 

 


I played a game yesterday with a little girl in the kindergarden
The rules is like follows:
Throw the dice,
and the pick up the card with the right number of dots

The most you could get was 3 ladybugs on each leaf
As you can see, I didn't do so good
But the girl did better, I can tell you

But my thought is
Atleast I'm lucky in love

:)

 


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0