En dag som idag ungifär







Idag blev en väldigt spontan dag

Jag visste att jag skulle träffa min vän Anneli
inne i stan vid lunch

Efter lite mat och trapatser genom staden
hittade jag och Anneli
en helt underbar bok
i en bokbutik

Jag är såå sugen på att köpa den!








Sen lyssnade vi på Euskefeurat
hela vägen till..




..Luleå


Det var där den spontana delen
kom in i dagen




Vi köpte mat och efterätt
och åt upp efterrätten först




Resten av kvällen har gått
åt till att sy kläder och ansikten
till dockorna :)

Tänker få alla klara så snabbt som möjligt
innan Skärgårdsfesten på Södra hamn i piteå
den 27 augusti









~Har du träffat syskonen Rosett?~












Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0