En SATC-utmaning


För någon dag sen när jag var ute och kollade igenom de sista reafynden,
började jag tänka på Sex and the city
och medan jag gick runt hittade jag
en helt underbar väldigt glittrig kjol, väldigt New York.


Nu har jag en utmaning för du med blogg
Vet inte om någon kommer att nappa på det
men det kan bli intressant att se
alla era olika utstyrslar tycker jag :)

Min tanke är
att du får välja vilken karaktär från Sex and the city du vill
sen vill jag att du lägger ut en bild på din bästa outfit
för den karaktären



När du gjorde det,
skriv en kommentar med din bloggadress
och nästa veckan lägger jag ut ett inlägg med era bloggadresserna
:)

Lycka till!


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0