Som en söndagskväll bör sig vara




Här är min kväll :)

Uppkurad i sängen med myskläder och en (fejk) ris á la malta, och på datorn "My fair lady" med Audrey Hepburn i rollen som "den uppnosiga gatuförsäljaren som genom en professors lämpliga skolning förvanldas till en sofistikerad dam"

Filmen är en musikal från 1964.









Recept till (fejk) ris á la malta

Vispad grädde och keso. Det är verkligen inte svårare än så :)
Till det kan du ha vilken frukt eller bärsort du vill.


Tänk bara på att inte äta detta för ofta
(då man egentlingen inte ska äta så mycket frukt och bär med lchf-kosten.
men det är en okej sak att unna sig istället för att småäta godis tycker jag)
;)


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0