Uppsan

Oj tyvärr så har min uppdatering inte varit så hög idag.. Blev bjuden på middag av en kompis efter att jag varit på musiklektionen (jag älskar min utbildning!!!, 3 timmar med att bara sjunga barnvisor och göra klappramsor)


Sen har jag tillbringat större delen av aftonen med att läsa igenom
( skriver detta med en mycket allvarlig ton i orden: )
en forskningsöversikt från Vetenskapliga rådet
"Forskning om villkor för yngre barns lärande i förskola, förkoleklass och fritidshem".
En översikt på 107 sidor och bara en massa överflödiga fina ord om barn
blandat med väldigt många referat från andra författare och forskare.

Men jag hann klart!



Imorgon kommer bättre uppdatering. :)
(Jag kan nästan lova det iallafall)



Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0