En färdig samling med dockor

 

Nuuuuuuuuu
äntligen!


Så är alla dockor till torsdagens leverans till sunderby sjukhus
helt färdiga och namngivna :)
Är rätt trött nu faktiskt,
tro det eller ej vid tjugo i två på natten,
men bilden längst ned är på de dockor
vars namnlappar blivit ombedda att vara just på en sådan dockan
Vet inte om ni blev klokare av meningen jag just skrev
men just nu är jag bara sekunder från att somna
Så det mesta som jag skriver just nu
är flummmmm-igheter.

 



På torsdag bär det iallafall av med dessa 30 stycken dockor
till Sunderby sjukhus och barnavdelningen där.
Än en gång, tack för att du ville skänka en docka med mig :)

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0