Imorgon ska det överlämnas

Så där ja

Nu är riktigt sista delen gjort inför morgondagens överlämning av dockorna :)
Känns så kul att det äntligen blir av!
Och kan knappt bärja mig inför nästa
Kultur på Kajen som är söndag nästa vecka




Här kommer ett litet tips till er
som precis som jag
bara har kassettbandspelade i bilen



Helt underbar grej!
Du her in det i kassettbandspelaren
och sen kopplar samman den med din mp3
En väldigt bra grej för oss som
har lyssnat på samma kassettband
nu i över tre somrar
och som börjar vara lite halvless på låtarna


Men har du tänkt på en sak när det kommer till kassettband och låtlistor på spotify
Du kan lyssna på ett kassettband i en bild väldigt länge utan att bli less
men låtar på spotify där urvalet är enormt
blir du less på låtarna mycket snabbare

Jag vill påstå att folk förr i tiden was on to something
när de kom på kassettbanden


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0