Överlämningen av dockorna

 

Tror ni att jag är nå sugen på att börja sy på dockorna till nästa helg
nu efter att jag var och överlämnade dockorna
idag på Sunderby sjukhus på barnavdelningen

Vilken helt underbart bemötande jag fick! :)

På bilden ovan är de två fina sköterskorna
som tog hand om mig när jag själv låg på barnavdelningen i Boden
Tänk att de fortfarande kom ihåg mig

Kan knappt bärga mig till nästa gång jag ska dit och lämna fler dockor!
Nu överlämnade jag 24 stycken skänkta dockor
Nästa mål är 50 dockor!
Are you with me??

 


Kommentarer
Postat av: Eivor Lundberg

Jag vill gärna hjälpa till, det vet du!

Kramar från moster A

2011-07-28 @ 00:42:10
Postat av: Fröken Luju

Håller precis just nu på att göra i ordning fler dockor, de ligger och blir uppritade :) Ska fundera ut något som du kan göra för att hjälpa! :) Stora kramar!

2011-08-01 @ 00:55:30

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0