Så lider även denna tisdag mot solnedgången

Börjar komma till ro nu efter gårdagens bortgång
Elvishjärtat fick ett värdigt slut
med åtminstånde två av personerna
som varit med under hela hans liv
Och med tanke på hans ålder
(otroligt att han faktiskt har levt halva mitt liv)
så kunde det inte ha slutat på ett bättre sätt







Har fått klart ansikterna till fingerdockorna idag iallafall
Det är bara tre dockor kvar nu :)
Sen är det lite småsömmar och kläder kvar
och sen har även namnlapparna fått sig en docka!
Måste säga att jag ligger bra i tid,
om jag får säga det själv :)



☺ ☺ ☺
och får jag bara säga....
en dag som slutar med att ta te från en burk
som det är ett piratskepp ifrån
kan inte ha varit en dålig dag


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0