Pre-view på Fröken Lujus design inför imorgon

Imorgon är det Kultur på Kajen
på Västra Kajen

:)

Som lovat lägger jag nu ut lite pre-view bilder
på vad jag kommer att ha på mitt lilla bord imorgon
Kommer ha fotografier av mina natur-hjärtan också
men hann tyvärr inte ta bilder på dem

Även mina handledsnåldynor följer med
:)




(ursäkta för suddiga bilder nedan,
men hade redan hunnit packa ner dem i påsar)

Dessa hemgjorda fingerdockor kommer jag att överlämna till barnavdelningen
på sunderby sjukhus
eftersom jag själv legat där en del

Men jag tänker att säkert någon av er där ute
vill känna att "den här dockan vill jag skänka!"
Nu finns den chansen
för en 20a
(som sen går till material till fler dockor)

kan du få skänka den dockan du föll mest för under ditt namn
:)






Vi ses imorgon hoppas jag! :)

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0