En tillbakablick på en sällskapsresa

Finaste meningsutbytandet i filmen "Sos - En segelsällskapsresa"

Mysigt på gräskulle bredvid vattnet.
"Har'u nå karra?"
"Karra?
"Ja.. Karameller"
"Nee.. Men ja har töggömmi"
"Har'u tögömmi?"

Det får mig att le lite extra ikväll :)




Läste nyss på Wikipedia att det dessutom kommer ut en 6 film om Stig-Helmer som har premiär juldagen 2011. Den ska heta "The Stig-Helmer story". Egentligen skulle den kommit ut juldagen 2009, men sköts upp.

Det står dessutom att filmen från början skulle heta "En störd nörds börd". Jag undrar på vilket av namnen som är bättre? Jag är inte riktigt säker faktiskt. Har alltid haft en thing för ordet nörd så... ;D (nördbyn bredvid hortlax är ett stort "me likie!". Fundera på vilket av namnen hade du helst ett på vita duken?

Källa: wikipedia

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0