Cupcaketårtor

För några månader sen hade jag ett litet
ja.. vad ska vi kalla det..
bröllopstema-typ

Hittade en massa fint som hade med bröllop att göra iallafall
och nu började jag kolla runt igen
Mest för skojs skull :)


(så hjärtat, om du mot förmodan läser det här,
bli inte förskräckt över min funna intresse för detta hehe)

♥ ♥ ♥

Hittade iallafall två väldigt fina muffinsbröllopstårtor när jag googlade runt

Och egentligen
varför ska man inte kunna ha en bröllopstårta som bröllopstårta?
Tänk så mycket det skulle underlätta vid tårsbitskärningen
"Men han fick mer än mig!!!?"
Ett senario mindre att behöva oroa sig för ser jag det som :)

http://www.flickr.com/photos/lecupcake/1385137313/

http://www.saidaonline.com/en/news.php?go=fullnews&newsid=5542





Här har du ett inlägg som jag gjort tidigare om tårtor. Då hade de bland annat ett disneytema
Så egentligen.. En tårta gjord av muffins, med röda rosor, vit sugerpaste (läs mer om sugerpaste här), med ett litet disneytema. Jag tror på det faktiskt!

Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0