Lite från förr och lite nu

Tycker inte ni också att det är otroligt
hur en känsla kan ändras så på en dag?

Men i brist på inlägg igår,
här får ni lite gårdagens och dagens :)



Gårdagens känsla
Men vad kan vara bra när man inser att sommaren inte bara är solsken hela tiden?



Gårdagens myskvällsfika med flickorna
Näns och Mima, ni är underbaraste!




















Dagens klädsel
Jag har aldrig hört någon säga att man inte får ha en glittrig kjol
en regnig onsdag
i mitten av juni



Dagens låt
Cos I got one hand in my pocket
and the other one is giving a High Five!

 


Dagens betyg
Jaaaaa!!



Dagens lycka

<3
Jag behöver inte skriva så mycket mer här :)


Dagens insikt

Det är bättre att ta tag i saker

än att gå och älta dem!


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0