Upptäckte nyss en Award

Var in och kikade på min vän Sussies blogg
och upptäckte att jag har fått en award skickad till mig
:)

Inlägget var iofs från förra månaden....
(opps)

Men nu kör vi!


Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
- "• Kl. 15 marsch och sång, kroppsövningar."
(vad att säga.. jag är student. jag har studentlitteratur som min närmaste bok)

Vad var det senaste du såg på tv?
- Nile City 105,6
(lovely!!!)

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
- Ur högtalarna spelas Train - Hey, Soul sister
(Hade kunnat säga en snarkande Fröken Tjurskallig, men hon snarkar inte..)

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- Idag när jag gick från bussen och hem
(Vad gör man inte för den dagliga motioneringen?)

Vad har du på dig?
-
. Mossgrön klänning med puff-nederdel. Svart kavaj med puff-ärm. Svarta strumpor (dock utan puff)
(Puffiga torsdags-skolkläder helt enkelt)

Vad var den senaste filmen du såg?
-
Hm.. Gjorde ett försök till att se "Farsan" idag. Men försenat ljud och oväntat besök fick ändra på planen
(Besöket ledde till en andra plats (av fyra möjliga) i Monopol. Ska påpekas att jag inte ägde, förrutom under kanske tio minuter, en enda gata när spelet var över)

Skulle du kunna överväga att flytta utomlands?
-
Det skulle jag absolut! Tiden jag bodde i Norge var underbart. Skulle vilja flytta, om än kanske inte permanent, men ett tag till något riktigt varmt och billigt land
(Några förslag?)Nu skickar jag vidare den här Awarden till
Linn och Alexandra

                                (Jag skickar en Award till Fröken Tjurskallig också. 
                                                     Hon har inte blogg. 
                                        Men det är på tiden hon skaffar sig en)


 


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0