Egen müsli mot naturgodis?

Jag blir fashinerad ibland över hur folk tänker

Eller rättare sagt hur Ica tänker
Vill bara påpeka i början av detta inlägg
att jag är inte förtvivlad över hur de tänker,
snarare tycker jag deras tankegång är bra :)

Såg hur som helst att de börjat med
att man får börja blanda egen müsli

(jag vet att det funnits där ett tag,
men har inte testat det förrän nu)

En väldigt fin ide definitivt!

Men priset ligger på 9,90 kr/hg
och mycket av det som finns i dessa behållare
finns även i naturgodishyllan
men där kostar det 13:90 kr/hg

Ni ser min tanke?

Jag gillar! :)

mmm... paranötter...

Kommentarer
Postat av: Sussie

Nä men! Vilken upptäckt! Men vi behöver ju inte prata så högt om det, då kanske dom får för sig att höja priset på müslin ;D

2011-05-23 @ 16:08:16
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Ja visst var den god. De är så roligt när dom har nyheter som man får testa :) Tack!

2011-05-23 @ 19:17:45
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Ja visst var den god. De är så roligt när dom har nyheter som man får testa :) Tack!

2011-05-23 @ 19:17:50
URL: http://loon.blogg.se/

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0