Pysseltorken

Känner att det har blivit väldigt lite pyssel-inlägg på senaste tiden
Måste faktiskt få erkänna att jag har haft ganska mycket på dagarna
att jag inte har haft tiden att sätta mig ner att pyssla..
vilket börjar kännas lite tråkigt faktiskt..



Men nu är det bara en vecka kvar av skolterminen denna gång
Efter det blir det pyssel igen!
Har många påtänkta projekt, så det kommer! :)

Här nedan följer därför ett tidigare pyssel


Vill du ha fler tips?
Kolla in min pysselkategori här på sidan --->




Här kommer några tips för dig som vill göra några enkla, billiga, men väldigt personliga ändringar som inte kräver varken hål i väggen, limfläckar över hela dig eller målarfärgs prickar på golvet.







Och det är så enkelt!

Det du behöver är en bild du tycker om, genomskinlig tejp och sax. Jag gick till en resebyrå och hämtade några resekataloger för att få tag i bilder till mitt projekt.

Sen är det bara att klippa och tejpa. Sen är det bara att byta ut bilden beroende på årstid, hurmör, inredning..

Your choise!





Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0