Svar på frågor Dag fyra

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? För många gånger
Gråtit över en flicka? Faktiskt aldrig. Men jag har gråtit med flicka. Senast när jag och Klara såg filmen Upp


Ljugit för någon? Oj.. jo men någon vit lögn åker väl igenom läpparna mina. Men oftast blir jag avslöjad. Inget pokerface har jag :)
Varit i slagsmål? aldrig
Blivit arresterad? Aldrig ens suttit i en polisbil, så nej. Men det värsta jag gjort i mitt liv har varit att dricka på allmän plats. Så har inte haft så mycket till orsak för att bli arresterad
Träffat någon från internet IRL? Bland annat min första pojkvän. Och faktiskt, min nuvarande ♥. Har haft tur med de folk som jag träffat genom internet. Men man ska alltid vara försiktig! Och mötas på ett ställe där det finns folk!


Kommentarer

♣ Skriv dina tankar här ♣

♣ Mitt namn:
Kom ihåg mig?

♣ E-postadress: (publiceras ej)

♣ URL/Bloggadress:

♣ Min tanke:

Trackback
RSS 2.0